varit med @jempa

Hej alla mina bloggläsare, idag gick jag och hämta syrran på skolan och gick hem, sen vid 5 då gick jag ner o kolla på när jempa ( http://jdelicious.devote.se/ ) hade dans träning, riktigt skoj att se. Sen gick vi hem hit o träna lite på gitarr o massa saker, askul som vanligt.  Sen såg vi på TV, och hade allmänt skoj. Tänkte berätta lite om helgen..
det har varit skit skoj i sundsvall med laget, vi kom 3a i B-slutspel, och det är jag riktigt nöjd med, för dom som gick vidare var bättre än oss, det erkänner jag. Det var riktigt bra lag med iår, sen hade jag riktigt kul med laget på kvällarna när vi va där, var i birsta också, köpte lite saker som: Byxdress- 2 tröjor- Linne- en tjocktröja (typ)- jeans- sockar och mke mer, och jag ska berätta att mina handbollstjejer är grymt bra, dom är så duktiga, och vi stöttar varandra hela tiden, det kallar man bra LAG! Så nu vet ni lite om helgen, nu ska jag snart hoppa i sängen o sova, för jag är riktigt trött, det är jobbigt att klivia upp 6 i 3 dagar i rad!
jag bjuder på lite cambilder och vad jag ha gjort på handen.. ska jag berätta, jag gjorde illa mig på sundsvallscupen jag skulle skjuta, sen drog  hon i min handled bakåt.. så jag gjorde lite illa mig, men det är bättre nu, ha det gött tillsvidare, puss hej! :*
( och tack för att ni orkade läsa allt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0