varit i sundsvall så drf har jag inte uppdaterat..

Jag har varit i sundsvall 2 nätter så jag har inte uppdaterat bloggen pga därför, men jag har varit på drakborgen med alicia, sen har jag varit i birsta & shoppat + inne i stan, så jag ska lägga upp lite bilder osv.., men här kommer LITE av det jag har shoppat!

shorts köpt på BIK BOK 99:-
tröja köpt på H&M 150:-


2 shorts cubus 199:-

bikini överdel + underdel ( ingen bild) 99:- stadium

bikniöverdel cubus ( vet faktiskt inte riktigt vad den kosta o; )

köpt på lindex, vet inte heller hur mycket kosta.
+ köpte jag en jeansjacka, och ett hårband, sen ja.. lite till köpte jag!

jag har haft en sjukt kul med familjen, men riktigt kul att vara hemma, nu ska jag mysa med min säng resten av kvällen, Ha det bra alla så hörs vi lite senare ikväll kanske! puss:*

Kommentarer
Postat av: //prä!

åh vilka snygga saker :) behöver också köpa bikinis!

2011-04-28 @ 21:03:23
URL: http://aasian.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SNYGGAA KLÄÄÄDER DU KÖPT BRUTTAAAAN!!!!:D:D:D:D<333

2011-04-28 @ 22:06:26
URL: http://jdelicious.devote.se
Postat av: ida

fina kläder på en fin tjej ! :D<3

2011-04-29 @ 14:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0