// en sekund blir tusen år.. //

Hejsan alla glada där ute..
nu ska jag avslöja världens hemskaste grej.....
nu kommer det......
JAG HAR SVERIGES DÅLIGASTE KONDITION...
Idag så ringde jempa mig på skolan och undrade om jag skulle gå hem? och det skulle jag ju, så jag gick med henne, sen var jag med hon ett tag också.. sen övertalde hon mig ut och springa.. JA? och hur ont i knäna som hellst hade jag, när jag kom tillbaka rann det av mig, men jag orkade ju iaf lite... och ikväll har jag... PLUGGAT,PLOGGAT, och ja, imorgon vet jag inte vad jag ska göra, det får jag se imorgon, kanske hittar jag på ngt sköjigt. Nu ska jag bara chilla lite, JUSTE, har också damsugit ikväll! (A)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0